Koyasan naar Hongu (pelgrimstocht) - Reisverslag uit Kōyasan, Japan van Jacqueline Smit Wim Prinse - WaarBenJij.nu Koyasan naar Hongu (pelgrimstocht) - Reisverslag uit Kōyasan, Japan van Jacqueline Smit Wim Prinse - WaarBenJij.nu

Koyasan naar Hongu (pelgrimstocht)

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline Smit

27 Juli 2012 | Japan, Kōyasan

4 dagen lopen/afzien/zweten/drinken/doorlopen/slaapplaats zoeken/eten vinden/extra zout/de weg kwijt, een oud pad wat al jaren niet meer belopen is, waar zijn we, we kunnen niet meer terug, dan in godsnaam maar door/onweer in de lucht, als we maar op tijd beneden zijn/het pad verlegd wegens landverzakkingen/de top ligt opeens kilometers verder/hebben we genoeg drinkwater?/wanneer zijn we er nou eens/fris in de ochtend/moe in de middag/Wim blijft nu wel erg lang weg/trek in een glas karnemelk/tosti/batterij van mijn fototoestel bijna leeg/we komen niemand tegen/wat een superpad, lekker rustig/ook saai soms/lekker koud biertje/te stijl soms/ongelijke stenen/cederbos, alle bomen even dik/naaldachtige bomen lijken ook allemaal even oud

  • 27 Juli 2012 - 09:47

    Jeannette Van Steen:

    Lieve Jacqueline, zo, dat klinkt als enerverend, akelig en toch geweldig. Je komt al bijna thuis volgens mij. Ik ga morgen richting Zwitserland tot half augustus. Daarna kom ik een keer naar de verhalen luisteren. Veel liefs en plezier nog. Jeannette

  • 27 Juli 2012 - 12:05

    Dea Smit:

    Hé, doen jullie een beetje voorzichtig! Maar natuurlijk, met name achteraf, wel geweldig om mee te maken. Kus Dea

  • 27 Juli 2012 - 14:12

    Jacqueline Smit EN Wim Prinse:

    Ik probeer er foto's bij te plaatsen maar de site is vernieuwd dus het is zoeken, en soms mislukt er ook gewoon wat. Ik probeer een andere manier van verslag maken, meer wat er allemaal in mijn hoofd omgaat. Alles wel met ons.
    Jacqueline

  • 27 Juli 2012 - 23:05

    Mireille:

    Hé Jacqueline,

    Wat leuk om jouw reisverslagen te lezen, terwijl wij hier in een koud en grijs Noorwegen ziten..We vermaken ons overigens heel goed, met wandelen, rond rijden en vandaag rafting.
    maar Japan, dat staat ook nog op mijn lijstje.
    Ik herken wel die enigszins frustrerende wijze van reizen in Azie...het klopt nooit, nee is ja en ja is misschien en ja kan ook nee zijn. Heel verwarrend allemaal. Heel anders dan hier inNnoorwegen met wat mij betreft een hoog Zwitserland gehalte...
    Geniet van deze bijzondere reis en ik bedacht me altijd maar op de meest vervelende momenten: dit wordt straks een héél mooi verhaal;-) groetjes Mireille en natuurlijk ook van TOnco (oooh ik mis zijn pianospel zo...maar laatst ging ie spontaan de Fur Elise spelen)

  • 31 Juli 2012 - 19:27

    Jacqueline Smit EN Wim Prinse:

    Mireille, wat leuk dat je op het verslag reageert. De stijl van het verslag deed meerderen naar de pen grijpen - een vervelend moment kan een heel mooi verhaal opleveren dat heb je goed gezien.
    Tonco zal op een goed moment vast weer heel mooi piano gaan spelen, dat zal het wachten waard zijn, dat geef ik je op een briefje. Groetjes aan jou en de hele familie.

  • 31 Oktober 2012 - 19:49

    Wietske:

    Kun jij me ook informatie verstekken over hoe je zoiets gaat organiseren. Ik wil dit ok graag doen maar heb geen idee hoe of wat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline Smit

Jacqueline EN Wim de avond voor hun vertrek

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 17480

Voorgaande reizen:

02 Juli 2012 - 30 Juli 2012

Japan Godsammedesta

Landen bezocht: